Algemene vragen
Welke soorten smartphones repareert u ?
We repareren alle beschikbare smartphones zoals Apple, HTC, Samsung, Motorola, OnePlus, Sony, LG en Huawei smartphones.
Ik heb geprobeerd mijn smartphone zelf te repareren, kan ik deze nog steeds brengen voor reparatie of diagnose ?
Ja, geen probleem, neem contact met ons op voor een afspraak en breng uw apparaat mee of mail het naar ons.
Ik heb meerdere problemen met mijn smartphone, kan ik een deal krijgen voor meerdere reparaties ?
Ja dat kan, mail ons en beschrijf uw probleem en we zullen zien wat we voor u kunnen doen.
Vragen over Mail in Repair
Kan ik elk apparaat per post sturen ?
U kunt alle apparaten op onze site staan, per post opsturen. Als u vragen heeft of uw apparaat niet in de site staat, kunt u contact nemen met ons en onze technici helpen u verder.
Wat moet ik meesturen met mijn apparaat als ik wil hem naar u verzend ?
We hebben alleen uw apparaat nodig, exclusief accessoires, de originele verpakking, omdat dit alleen de verzendkosten verhoogt. Alle andere informatie die we nodig hebben, wordt verstrekt via het mail-in-formulier.
Moet ik mijn toegangscode toevoegen aan mijn telefoon ?
Het wordt aangeraden. We hebben de toegangscode nodig om uw telefoon na de reparatie te testen. Als u uw toegangscode niet wilt opgeven, worden bepaalde telefoonfuncties niet getest, zoals camera, wifi en Bluetooth, en kunnen wij daarom niet door ons worden geverifieerd om te werken.
Heb je mijn simkaart nodig ?
Nee, we hebben uw simkaart niet nodig.
Waterschade Service
Wat moet ik doen als mijn apparaat in water of een andere vloeistof valt ?
Schakel uw apparaat niet aan. Het is het beste als u het de volgende dag of zelfs dezelfde dag brengd, omdat we een betere kans hebben om het te repareren. Of natuurlijk, als je het niet kunt, probeer het dan uit te drogen en breng je apparaat dan op een dag wanneer u kan.
Mijn apparaat was beschadigd door water en nu lijkt alles goed te werken behalve één functie. Heb ik dan nog steeds de volledige waterschade onderzoek of reparatie nodig ?
Het eenvoudigste antwoord op die vraag is om ons eenvoudig te mailen zodat onze specialist het probleem kan diagnosticeren.
Hoe lang duren waterschade herstellingen om te voltooien ?
Het repareren van waterschade duurt doorgaans tussen de 24 en 72 uur, afhankelijk van de schadegraad. Deze schatting kan echter variëren, afhankelijk van de omvang van de schade aan de printplaat en andere componenten.
Touchscreen & LCD-vervangingsservice
Nadat ik mijn telefoon heb laten vallen, reageert touchscreen niet meer. Kan het probleem met de scherm reparatie worden opgelost ?
Ja, elke niet-responsiviteit van uw telefoon als gevolg van een val zal worden gecorrigeerd met de Glass & Digitizer-reparatie, omdat de Digitizer die wordt vervangen het onderdeel is dat verantwoordelijk is voor alle aanraakfunctionaliteit.
Hoe weet ik of ik de LCD-reparatie nodig heb of niet ?
Als het werkelijke scherm van de telefoon dode pixels heeft of touch functie reageert niet, moet je scherm van je telefoon vervangen.
Het glas op mijn iPhone is volledig verbrijzeld en breekt af. Is de schermvervangingsservice alles wat ik nodig heb ?
Ja, de glasvervangingsservice zal het hele glasoppervlak vervangen, dus de omvang van de schade aan het vorige glas maakt niet uit.